mandag den 6. oktober 2008

Travl weekend

Lørdag stod jeg op halv 5 skulle over hos SBHs kreds 1 som hjælper til deres Agilitystævne . Det var som altid hyggeligt . Hvis jeg skulle flytte til en anden landsdel bliver det til Fyn , tror ikke der findes sødere mennesker andre steder ( undtagen i Sønderjylland selvfølgelig).

Søndag var kl. kun halv 4 da jeg stod op. Det regnede og blæste meget . Kl. 5 samlede jeg Hilda og Medina op . Jeg havde lovet at køre dem til udstilling ved Vrå i Vensyssel. Utroligt hvad man kan lokke mig til på en søndag hvor jeg kunne være blevet liggende i sengen. Vi køret i regn og blæst hele vejen , det var først da vi var kørt igennem Limfjordstunnelen at det holdt op. Det var solskin resten af dagen . På billedet er det Hilda og Medina på en 3. plads ud af 6 tæver i åben kl.


1 kommentar:

Pia sagde ...

Hold da op I har haft travlt. Jeg husker også, at du skrev et enkelt "D" på min ene dommerseddel i lørdags, men pyt Aya og jeg var glade alligevel.Og vi havde en rigtig god og indbringende dag...